NCRS - The Dutch Chapter Logo
Select English as language













Log-in
Naam:
Wachtwoord:

This site is sponsored by:

This site is hosted for free by ITCAP!


Flight 2008


Flight Judging 2008

Voorzitter Rob opent het 2008 Flight Judging evenement. Dit is het tweede jaar voor de Dutch Chapter en het aantal bezoekers en het aantal ingeschreven auto's is meer dan verdubbeld.

Met zes teams zullen twee auto's worden gekeurd, een 1977 C3 van Duits lid Oliver en een 1978 C3 Pace Car van lokaal lid Stef.

Meten

De flaps van de 77er worden gemeten.

Motor judging

Rob en een nieuw lid zijn bezig met de 78 pace car.

Eigenaar Stef kijkt geduldig toe.

Hier loopt de naad

Piet en Mike keuren het exterieur van beide wagens. Hier controleren ze de bonding strip.

Druk bezig

Interieur en techniek keuring

Erik en Johan - teamwork 1

Moeilijk

De 77er was een moeilijke auto om te keuren. Alhoewel erg origineel met 92 k miles op de teller was het een auto met gebruikssporen, dus niet zo "gemakkelijk" als de pace car.

Oliver in aktie

Eigenaar Oliver in aktie om het reservewiel te voorschijn te halen. Het wiel bleek origineel en nog nooit gebruikt te zijn.

Smetteloos interieur

De pace car van Stef heeft maar 2.600 miles op de klok staan.

Pace car motor

Billy Olson en Pieter de Groot

Billy en nieuw lid Pieter zijn druk in gesprek over het interieur.

Twan en Ruud - Teamwork 2

De heren hadden de taak van het keuren van de mechanische sectie op zich genomen.

Pieter keurt het interieur

Tijd voor een frietje, kroket en frikandellen

De lunch was weer verzorgd door de lokale snackbar. Friet met kroketten en frikandellen smaakt altijd goed tijdens het harde werken.

Tweede ronde

Na de lunch werden de teams gewisseld. Degene die voor de lunch de auto van Oliver keurde stapten nu over op de auto van Stef. Veelal kwamen we er achter dat het keuren van de Pace Car relatief gemakkelijker was omdat deze auto ronduit fabrieksorigineel is. Alsof hij recht uit een tijdscapsule kwam.

Johan en Erik liggen wel vaak op de vloer....

Tijd voor de PV

Toen het keuren van al de exterieur, interieur, chassis en mechanical secties achter de rug was werd het tijd voor de zenuwslopende Performance Verification test. Beide auto's verloren punten op het alarm systeem.

Oliver is aan de beurt

ORANJEEEEE BOVEN

De kleur oranje was goed vertegenwoordigd op deze dag. Oliver je hoopte zeker wat extra puntjes te scoren met die oranje auto van je....?

En daarna was Stef aan de beurt

2nd Flight

Na een zenuwslopende maar leerzame dag kon Oliver een 2nd Flight resultaat in ontvangst nemen!

TOP FLIGHT - Stef gefeliciteerd!

Iedereen was het erover eens: de pace car van Stef was nagenoeg origineel! De wagen met maar een kleine 2.600 miles op de teller behaalde dan ook een wel verdiende Top Flight!
Number of visits on this gallery: 19035